30/4/10

Ti να αποφεύγεις όταν κάνεις δίαιτα

Ορίστε 4 τροφές που δεν πρέπει να τρως η να πίνεις αν θες να χάσεις βάρος

*Χυμοί
*Μπάρες Δημητριακών
*Άσπρο Ψωμί
*Γιαούρτι
 

ΜΑΘΕ ΓΙΑΤΙ
Χυμοί: Δεν είναι τίποτα άλλο παρά υγρές θερμίδες που μάλιστα ο οργανισμός δεν τις αναγνωρίζει. Αν θες τις βιταμίνες, φάε ολόκληρο το φρούτο για να χορτάσεις κιόλας. Ξέχασε και τα σέικ και smoothies με πρόσθετες φυτικές ίνες, λάβε τες από τη πραγματική τους πηγή: τα φρούτα.

Μπάρες Δημητριακών: Υποτίθεται ότι είναι ένα υγιεινό σνακ με λίγες θερμίδες, αλλά τελικά είναι μπάρες ζάχαρης. Κοιτάζοντας τα συστατικά θα διαπιστώσεις ότι περιέχουν αρκετά πρόσθετα σάκχαρα και λίγες ίνες. Το αποτέλεσμα; να μην σου φτάνει να φας μόνο μία.

Άσπρο ψωμί: Δεν έχει φυτικές ίνες, παράγεται από επεξεργασμένο άσπρο αλεύρι που σημαίνει ότι του έχουν αφαιρεθεί όλες θρεπτικές ουσίες του. Επιπλέον ανεβάζει το σάκχαρο του αίματος ψηλά και γρήγορα το οποίο δημιουργεί μία κατάσταση που κάνει τον οργανισμό να αποθηκεύει πιο πολύ λίπος.

Γιαούρτι: Έρευνες έχουν δείξει ότι ενώ είναι μια θρεπτική υγιεινή τροφή, δεν χορταίνει. Aυτό για κάποιον που κάνει δίαιτα είναι ότι χειρότερο. Προτίμησε συνδυασμό ινών και πρωτεΐνης όπως ένα παξιμάδι κριθαρένιο με λίγο τυρί.

5 σχόλια:

  1. Καλησπέρα και συγχαρητήρια για το ιστολόγιό σας!
    Σας έμαθα από το περιοδικό Sunday!

    Μια ερώτηση: Όταν μιλάτε για χυμούς, smoothies κλπ εννοείτε συσκευασμένα προϊόντα; Συνηθίζω να ανακατεύω στο μπλέντερ φρούτα ή γάλα με φρούτα και λίγο μέλι και θα ήθελα να ξέρω αν συμπεριλαμβάνονται σε αυτά που γράφονται στο παραπάνω post!

    Ευχαριστώ,

    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε. Σχετικά με τα σέικ, εννοούμε και τα δύο (συσκευασμένα και σπιτικά) με τη σκέψη ότι όταν καταναλώνεις υγρές θερμίδες ο οργανισμός δεν τις υπολογίζει, δηλαδή δεν χορταίνει πραγματικά. Ωστόσο αν προτιμάς ένα σέικ για πρωινό για παράδειγμα, πρόσθεσε πάντα κάποια πρωτεΐνη όπως γάλα η λίγο ταχίνι. Αυτό χορταίνει περισσότερο και διατηρεί τα επίπεδα σακχάρου σε ισορροπία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατάλαβα! Ευχαριστώ πολύ!

    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε πιο πρόσφατό σας άρθρο λέτε ότι το γιαούρτι βοηθάει στην μείσωη του λίπους και κυρίως από την κοιλιά. Υπάρχει και σχετική έρευνα. Μήπως πρέπει να πάρετε μία θέση και να μην αλλάζετε γνώμη σε κάθε άρθρο σας; Εσείς που τόσο κράζετε τα ΜΜΕ που γράφουν χωρίς να διασταυρώνουν τις πληροφορίες τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε για το σχόλιο. Στην πρόσφατη ανάρτηση αναφερόμαστε στο ρόλο του ασβεστίου στην απώλεια λίπους από την κοιλιά, το οποίο υπάρχει στα γαλακτοκομικά, αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι το γιαούρτι που είναι γαλακτοκομικό δεν χορταίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή