22/6/10

Τι θα φας σήμερα το βράδυ;

Όταν έγραφα σήμερα για την έρευνα σχετικά με τις έντονες συγκινήσεις και τις διατροφικές επιλογές, σκέφτηκα ότι για πολλούς Έλληνες σήμερα θα είναι μία τέτοια μέρα. Θα κερδίσει η Εθνική; Θα χάσει η Εθνική; Ότι και να γίνει τα συναισθήματα θα είναι έντονα. Θα φας που θα φας μπροστά στη τηλεόραση και το πιο πιθανόν είναι να παραγγείλεις απέξω, η σημερινή βραδιά δεν είναι ώρα για δίαιτα, αλλά τουλάχιστον με μερικές πολύ μικρές αλλαγές μπορείς να γλυτώσεις θερμίδες και λιπαρά: 
*Αν παραγγείλεις σουβλάκι: Προτίμησε πίτα καλαμάκι και όχι πίτα γύρο έχει λιγότερα λιπαρά και λιγότερες θερμίδες. Μην παραγγείλεις πατάτες 
*Αν παραγγείλεις πίτσα: ... προτίμησε λεπτή ζύμη, χωρίς κρέας με πολλά λαχανικά.
*Για τσιμπολόγημα: Μην βάλεις στο τραπέζι ξηρούς καρπούς, ναι είναι υγιεινοί αλλά θα χάσεις το λογαριασμό βλέποντας τον αγώνα και θα καταλήξεις να φας ολόκληρο το μπολ και αυτό σημαίνει εκατοντάδες θερμίδες. Προτίμησε ποπ κορν, ακόμα και το έτοιμο, έχει λιγότερες θερμίδες και πολλές φυτικές ίνες. 
*Όταν πίνεις: Αν έχει μπύρα το μενού, μην ξεδιψάς με την μπύρα, πιες πρώτα ένα ποτήρι νερό και μετά τη μπύρα. Έτσι θα καταναλώσεις λιγότερη και θα γλυτώσεις θερμίδες.

1 σχόλιο:

  1. Συγγνωμη αλλα το καλαμακι, ειναι αυτο π'ρουφαν τον φραπε.
    Αν το τοποθετησουμε μεσα σε πιτα και το καταναλώσουμε, τρογωντάς το, περιέχει πολλά συνθετικά καθως επίσης και αρκετό BPA, ουσία που συσχετίζεται με ορμονικές διαταραχές, καρδιαγγειακές παθήσεις, διαβήτη, καρκίνο και παχυσαρκία. :D
    Παρ'αυτα, και πέρα απο την πλάκα τα αρθρα σας είναι πολυ ενημερωτικά και κανουν αρκετες επιστημονικες πληροφοριες, προσιτες στον καταναλωτή.
    Συνεχιστε την καλή δουλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή