24/6/10

ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΙΤΕΣ: Δίαιτα South Beach.

Η South Beach δίαιτα, δημιουργήθηκε από τον καρδιολόγο Arthur Agatston, και είναι μία δίαιτα που αρχικά απαγορεύει τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες ενώ στα επόμενα στάδια ξαναεισάγονται οι υδατάνθρακες (ολικής αλέσεως), και φρούτα, ενώ η τελευταία φάση  είναι βασικά μια ισορροπημένη διατροφή. Ο Δρ Agatston πιστεύει ότι η υπερβολική κατανάλωση των λεγόμενων «κακών υδατανθράκων» δημιουργεί αντίσταση στην ινσουλίνη και επηρεάζει την ικανότητα του οργανισμού να επεξεργάζεται σωστά το σωματικό λίπος και το σάκχαρο στο αίμα.
 

ΣΥΝ
Η 2η και η 3η φάση είναι ισορροπημένες, ενθαρρύνεται η κατανάλωση λαχανικών, φρούτων, όσπριων, ακόρεστου λίπους και γαλακτοκομικών προϊόντων.
ΠΛΗΝ
Η 1η φάση είναι αυστηρή και προωθεί την γρήγορη και ίσως επικίνδυνη απώλεια βάρους που οφείλεται κυρίως σε απώλεια υγρών. Και αν δεν προσέχεις...

στη φάση 2 και 3 μπορεί να ξαναπάρεις όλο το βάρος που έχασες στη πρώτη φάση.

Έχει ομοιότητες με την Άτκινς από την άποψη της πρώτης φάσης. Ωστόσο η θεωρία περί επεξεργασμένων υδατανθράκων στηρίζεται επιστημονικά αφού έρευνες έχουν δείξει ότι η αυξημένη κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων αυξάνει την αντίσταση του οργανισμού στην ινσουλίνη. Η 2η και η 3η φάση είναι ισορροπημένες και στην ουσία μοιάζουν με το Μεσογειακό τύπο διατροφής. Η απώλεια βάρους όμως μάλλον οφείλεται στη λήψη λιγότερων θερμίδων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου