12/8/10

Πως να φας περισσότερα φρούτα...ακόμα και αν δεν σου αρέσουν.

Είναι πολλά άτομα που δυσκολεύονται να φάνε φρούτα. Δεν είναι ντροπή. Ακόμα και από το ερωτηματολόγιο μας βλέπουμε ότι σχεδόν το 50% των αναγνωστών που απάντησαν, τρώνε 0 έως 1 φρούτα την ημέρα. Οι συστάσεις είναι τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Αυτό σημαίνει ότι θεωρητικά θα μπορούσες να τρως 4 μερίδες λαχανικών και μόνο 1 μερίδα φρούτων και να είσαι εντάξει. Όντως, ωστόσο η ποικιλία είναι υγεία γιατί λαμβάνεις περισσότερες διαφορετικές βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά που σημαίνει ευρύτερη προστασία. Γι' αυτούς λοιπόν που δυσκολεύονται να τρώνε φρούτα δοκιμάστε αυτές τις συμβουλές:
*Κανε τα εύκολα: Για να φας κάτι πρέπει να σε προσελκύει, αν βλέπεις ένα ξερό μήλο στο ράφι του ψυγείου έχεις πολύ λίγες πιθανότητες να το φας. Αντι γι' αυτό αγόρασε φρούτα όπως καρπούζι η σταφύλια χώρισε τα σε μερίδες (1 μερίδα είναι μόνο 1/2 φλιτζάνι κομμένα φρούτα) σε μικρά σακουλάκια και έχε τα στο ψυγείο.
*Δοκίμασε τα ξερά: Τα ξερά φρούτα όπως σταφίδες, τα ξερά δαμάσκηνα και σύκα είναι πιο εύκολα να φαγωθούν γιατί απλούστατα είναι πιο μικρά (τους έχει αφαιρεθεί το νερό που περιέχουν) έτσι με 2-3 κομμάτια καλύπτεις μία μερίδα (1 μερίδα είναι 1/4 φλιτζάνι ξερά φρούτα)... Κόψε τα σε κομματάκια και πρόσθεσε τα σε δημητριακά, σαλάτες και γιαούρτι.
*Σέικ: Σέικ όχι χυμό. Αν έχεις ένα καλό μπλέντερ μπορείς να βάλεις ολόκληρα φρούτα και να τα ανακατέψεις με λίγο γάλα η γιαούρτι και να φτιάξεις ένα σέικ η smoothie. Εκτός ότι είναι πιο πηχτό από το χυμό, ο χυμός στις περισσότερες περιπτώσεις δεν περιέχει όλο το φρούτο και έτσι δεν λαμβάνεις και τις φυτικές ίνες του. Μην στηρίζεσαι στα έτοιμα προϊόντα (smoothies) που υπόσχονται "Χ" μερίδες φρούτων. Τελικά σου δίνουν πολύ λιγότερο και είναι πολύ πιο ακριβά από το να το φτιάξεις στο σπίτι σου. Μάθε περισσότερο εδώ και εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου