9/8/11

Ανακοίνωση ΕΦΕΤ: Σχετικά με την Ανάκληση Κρουασάν Molto της Chipita.

Ο Ε.Φ.Ε.Τ., σε συνέχεια προηγούμενης ενημέρωσης σχετικά με προληπτική ανάκληση προϊόντος «Molto Croissant σφολιάτας, ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΓΕΥΣΗ», σε συσκευασία των 80 g, με ημερομηνία λήξης 24.08.2011 και εταιρεία παραγωγής «CHIPITA A.E.», ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι, κατόπιν ελέγχου που διεξήχθη στην εγκατάσταση παραγωγής, δεν διαπιστώθηκαν στην αλυσίδα παραγωγής του συγκεκριμένου προϊόντος παραβάσεις νομοθεσίας από την εταιρεία. Ο Ε.Φ.Ε.Τ. απαίτησε από την παραγωγό εταιρεία την προληπτική ανάκληση της συγκεκριμένης παρτίδας και η επιχείρηση «CHIPITA A.E.», ανταποκρινόμενη άμεσα, προέβη στην προληπτική ανάκλησή του τροφίμου. 
Να ρωτήσουμε κάτι; Γιατί μας ενημερώνει ο ΕΦΕΤ ότι δεν διαπιστώθηκαν παραβάσεις νομοθεσίας από την εταιρία για το συγκεκριμένο προϊόν ενώ συνήθως δεν γίνονται τέτοιες ανακοινώσεις; Καλό είναι να ενημερωνόμαστε για αυτό αλλά γιατί δεν το έκανε αυτό Ο ΕΦΕΤ και για άλλες ανακλήσεις, δηλαδή για άλλες εταιρίες; Πριν μερικούς μήνες είχε γίνει ανάκληση κρασιών γιατί βρέθηκε γυαλί, και άλλη ανάκληση σε Ελληνική εταιρία πορτοκαλάδας γιατί και εκεί ανέφερε ένας καταναλωτής ότι βρέθηκε γυαλί. Δεν δικαιούνται και αυτές οι εταιρίες να δημοσιευτεί (από τον ΕΦΕΤ) ότι οι έλεγχοι που έγιναν στα εργοστάσια τους δεν βρέθηκαν παραβάσεις, η αν βρέθηκαν παραβάσεις να μας ενημερώσουν και γι αυτό; Μόνο οι μεγάλες ισχυρές εταιρίες δικαιούνται τέτοια μεταχείριση;

1 σχόλιο:

  1. H απαντηση ειναι προφανης ,γιατι η Chipita it is to big to fail

    ΑπάντησηΔιαγραφή