15/9/11

ΚΡΙΤΙΚΗ: Μπάρες δημητριακών Eat Natural.

ΤΑ ΣΥΝ
* Δεν περιέχουν συντηρητικά
ΤΑ ΠΛΗΝ:
* Αρκετές θερμίδες

Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ: Αυτές είναι μπάρες που εισάγονται από τη Βρετανία και αυτό που χρησιμοποιούν για να διαφοροποιηθούν είναι ότι περιέχουν φυσικά συστατικά και δεν περιέχουν τεχνητά αρώματα, χρωστικές η συντηρητικά. Ωραίο και καλό αυτό, από την άλλη δεν είναι και εντελώς υγιεινές. Η αλήθεια είναι ότι περιέχουν αρκετή ζάχαρη, μάλιστα περισσότερη από τις άλλες μπάρες δημητριακών. Για παράδειγμα η μπάρα με αμύγδαλα, βερίκοκα και κάλυψη γιαουρτιού περιέχει 4 πηγές σακχάρων. Πέρα από τη ζάχαρη, οι μπάρες αυτές επίσης περιέχουν και αρκετές θερμίδες, στις περισσότερες περιπτώσεις ίδιες η και περισσότερες από τις άλλες πιο γνωστές μπάρες (ανά 100 γρ.). Διατροφικά έχουν αρκετές φυτικές ίνες σε σχέση με άλλες μπάρες και οι ίνες αυτές φαίνεται να προέρχονται κυρίως από τα αποξηραμένα φρούτα η ξηρούς καρπούς, ωστόσο η βάση της μπάρας προέρχεται από κόκκους ρυζιού που στην ουσία είναι άσπρο ρύζι μαζί με ζάχαρη, δηλαδή επεξεργασμένοι υδατάνθρακες. Το καλό είναι ότι οι φυτικές ίνες δεν προέρχονται από τεχνητά συστατικά. ΤΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΗΡΕ;...
Η μπάρες αυτές έχουν σε γενικές γραμμές πολλές θερμίδες και λιπαρά για να θεωρηθούν ένα υγιεινό σνακ η καλό πρωινό. Ναι μπορεί να μην περιέχουν συντηρητικά, αλλά περιέχουν επεξεργασμένα συστατικά όπως σιρόπι γλυκόζης. Ενώ πολλές μπάρες σήμερα πια δεν περιέχουν χρωστικές έτσι και αλλιώς οπότε δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Η διατροφική αξία ανάμεσα στις διάφορες γεύσεις διαφέρει κυρίως στην ποσότητα λίπους και κατά συνέπεια θερμίδων. Η καλύτερη επιλογή από τις 4 γεύσεις είναι αυτή με το βερίκοκο, αμύγδαλο και καρύδα, περιέχει λιγότερα λιπαρά αλλά περισσότερη πρωτεΐνη. Γενικά μπορεί να είναι μια καλή επιλογή, που και που, αν θες κάτι γλυκό γιατί περιλαμβάνει και ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα, αλλά όχι σαν πρωινό η σαν καθημερινό σνακ. 

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΝΑ ΜΠΑΡΑ (κάσιους, φιστίκια, κραάμπερι, σοκολάτα) 45 γρ.: Θερμίδες: 190, Υδατάνθρακες: 24 γρ., Πρωτεΐνη: 3,7 γρ., Λιπαρά: 8,5 γρ.
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΝΑ ΜΠΑΡΑ (κράνμπερι, μακαντέμια και μαύρη σοκολάτα) 45 γρ.: Θερμίδες: 221, Υδατάνθρακες: 21 γρ., Πρωτεΐνη: 2,5 γρ., Λιπαρά: 14 γρ.
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΝΑ ΜΠΑΡΑ (αμύγδαλα, βερίκοκα με κάλυψη γιαουρτιού) 50 γρ.: Θερμίδες: 228, Υδατάνθρακες: 26 γρ., Πρωτεΐνη: 2,9 γρ., Λιπαρά: 12,4 γρ.
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΝΑ ΜΠΑΡΑ (αμύγδαλα, βερίκοκα και καρύδα) 50 γρ.: Θερμίδες: 201, Υδατάνθρακες: 26 γρ., Πρωτεΐνη: 5,6 γρ., Λιπαρά: 8,1 γρ.
* Τα διατροφικά στοιχεία δεν ήταν πάνω στη συσκευσία αλλά στην ιστοσελίδα της εταιρίας.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (αμύγδαλα, βερίκοκα και καρύδα)
Συστατικά: 6/10
Λιπαρά: 4,5/10
Θερμίδες: 5/10
Φυτικές Ίνες: 7,5/10
Αποτελεσματικότητα/Χρησιμότητα: 5,5/10
ΣΥΝΟΛΟ: 5,7/10

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (αμύγδαλα, βερίκοκα με κάλυψη γιαουρτιού)
Συστατικά: 4/10
Λιπαρά: 3/10
Θερμίδες: 2,5/10
Φυτικές Ίνες: 6,5/10
Αποτελεσματικότητα/Χρησιμότητα: 3/10
ΣΥΝΟΛΟ: 3,8/10

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (κάσιους, φιστίκια, κράνμπερι, σοκολάτα)
Συστατικά: 4,5/10
Λιπαρά: 4/10
Θερμίδες: 3/10
Φυτικές Ίνες: 6,5/10
Αποτελεσματικότητα/Χρησιμότητα: 4,5/10
ΣΥΝΟΛΟ: 4,5/10

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (κράνμπερι, μακαντέμια και μαύρη σοκολάτα)
Συστατικά: 4,5/10
Λιπαρά: 2,5/10
Θερμίδες: 2/10
Φυτικές Ίνες: 6,5/10
Αποτελεσματικότητα/Χρησιμότητα: 3/10
ΣΥΝΟΛΟ: 3,7/10

4 σχόλια:

  1. Διαιτόγε περίμενα πως και πως αυτή την αξιολόγηση.
    Κι εγώ έτσι τις χρησιμοποιώ. Σαν σνακ μία στο τόσο, έτσι για αλλαγή.
    Βέβαια αγοράζω τη πιο δημοφιλή, την πράσινη, τη βιολογική. Δεν έχω καταλάβει ποια απ όλες αυτές που γράφεις είναι, αλλά κατάλαβα το γενικό νόημα.
    Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν την βρήκαμε στο συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ την βιολογική οπότε δεν την αξιολογήσαμε εδώ. Με μια γρήγορη ματιά φαίνεται να έχει τις περισσότερες θερμίδες από τις υπόλοιποες μπάρες. Θα την αξιολογήσουμε σε μελλοντική ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κρίμα.. Βασικά στα περισσότερα σούπερ μάρκετ έχει τη βιολογική. Τώρα τελευταία έφεραν μερικά και τις άλλες. Εγώ τη βιολογική τη βρίσκω πάντα στο Βασιλόπουλο. Αν διατολόγε μένεις Κηφισιά, στο Βασιλόπουλο της Κασσαβέτη, την έχει, στα βιολογικά. Χίλια ευχαριστώ.
    (Κι εγώ αυτό έχω προσέξει, ότι έχει τις περισσότερες θερμίδες απ όλες. Κι αν δεν κάνω λάθος, σαν μπάρα, είναι μεγαλύτερη απ τις άλλες).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα προτιμήσω αποξηραμένα φρούτα και δημητριακά ολικής άλεσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή