16/2/12

Τσικνοπέμπτη-Το κοτόπουλο δεν είναι η πιο υγιεινή επιλογή.

Μερικές συμβουλές για τις διατροφικές επιλογές της Τσικνοπέμπτης.
1. Επέλεξε φρέσκα κρέατα και απόφυγε τα επεξεργασμένα. Όπως ειναι γνωστό τα επεξεργασμένα κρέατα μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου και καρδιαγγειακών παθήσεων. Προτίμησε φρέσκο κρέας και όχι καπνιστά όπως λουκάνικα και μπέικον.
2. Πρόσθεσε λεμόνι, ρίγανη και άλλα μυρωδικά στο κρέας αφού αυτό περιορίζει την αρνητική δράση των ετεροκυκλικών αμινών (HCA) καρκινογόνες ουσίες που δημιουργούνται όταν το κρέας και ψάρι ψήνονται στα κάρβουνα και σε υψηλές θερμοκρασίες. Σύμφωνα με μια μελέτη της μη-κερδοσκοπικής εταιρίας Physicians Committee for Responsible Medicine (PCRM), το κοτόπουλο στη σχάρα έχει τα υψηλότερα επίπεδα καρκινογόνων ουσιών HCA. Η λίστα είναι ως εξής:
*Κοτόπουλο στήθος χωρίς πέτσα και κόκκαλο στη σχάρα: 14,300 ng/100gr
*Μπριζόλα στη σχάρα: 810 ng/100gr
*Χοιρινό στη σχάρα: 470 ng/100gr
*Σολομό στη σχάρα: 166 ng/100gr
*Μπιφτέκι στη σχάρα: 130 ng/100gr
3. Στο τέλος του γεύματος φάε ένα γιαούρτι, είναι καλή πηγή καλίου, μέταλλο που βοηθά στην αποβολή νατρίου, μιας και αν τρως έξω είναι πολύ πιθανό να έχεις λάβει αρκετό αλάτι.
Για περισσότερες συμβουλές δες και την ανάρτηση μας από πέρυσι.

4 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ διαιτολόγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή η μονάδα μέτρησης, "ng/100g2", τι ακριβώς είναι;
    Γιατί ανάλογα με το φαγητό γίνεται g2, g3, g4 g5;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ng είναι nanogram, το g2 κτλ, ήταν δικό μας λάθος, και διορθώθηκε. Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή