2/8/16

ΚΡΙΤΙΚΗ: High Protein Super Spoon Επιδόρπιο Γιαουρτιού Κρι Κρι- Κάπως Παραπλανητική η Συσκευασία

ΤΑ ΣΥΝ: * Δεν περιέχει τεχνητές γλυκαντικές ουσίες 
ΤΑ ΠΛΗΝ: *Περιέχει πρόσθετα σάκχαρα και μάλιστα το δεύτερο συστατικό είναι η ζάχαρη και παραπλανεί με την ονομασία του. 
Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ: Ένα γιαούρτι της Κρι Κρι με πολύ ελκυστική συσκευασία και ονομασία που ομολογούμε ότι μας τράβηξε τη προσοχή. Στη συσκευασία είναι ένα κουτάλι με γιαούρτι και καρποί από ολόκληρα φρούτα της οικογένειας των μούρων. Το γιαούρτι λέγεται High Protein Super Spoon. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνουμε
πως μπορούν να το ονομάζουν "high protein" δηλαδή υψηλή πρωτεΐνη. Αφού η πρωτεΐνη που περιέχει δεν είναι υψηλή σε σχέση με άλλα γιαούρτια της ίδιας κατηγορίας και όχι μόνο της ίδιας κατηγορίας αλλά και κανονικού στραγγιστού γιαουρτιού. Τα 100 γρ. από αυτό το υποτιθέμενο "high protein" γιαούρτι περιέχουν 8,2 γραμμάρια πρωτεΐνης, τα 100 γραμμάρια σκέτου στραγγιστού γιαουρτιού 0% περιέχει 10 γραμμάρια πρωτεΐνης. Άρα από και ως που "high protein"; Όσο για τα super fruit , περιέχει περίπου 11 γραμμάρια φρούτων που πολύ δύσκολα διακρίνεις μέσα στο γιαούρτι. Η υφή πιο πολύ σαν ζελέ παρα σαν στραγγιστό γιαούρτι λόγω της πηκτίνης. 

Ίσως αυτό το γιαούρτι προσελκύσει πολλούς με αυτή την ονομασία, αλλά τελικά δεν είναι ιδιαίτερα super, ούτε high protein.Ένα γιαούρτι σαν όλα τα άλλα που μάλιστα κάνει υποσχέσεις χωρίς να ισχύουν, με εντυπωσιακές φωτογραφίες και ονομασίες. Αν θες high protein γιαουρτι, πάρε ένα σκέτο στραγγιστό γιαούρτι πρόσθεσε ξηρούς καρπούς, λίγα φρούτα εποχής και έχεις ένα πραγματικό γιαούρτι με υψηλότερη πρωτεΐνη. 

Το γιαούρτι αυτό δεν είναι ιδιαίτερα βλαβερό αλλά διαφημίζεται ως κάτι που δεν είναι στη προσπάθεια του να διαφοροποιηθεί από τα αλλά της ίδιας κατηγορίας. Είναι απλά ένα γιαούρτι χωρίς σχεδόν καθόλου λιπαρά με κάποια μούρα και ζάχαρη -τίποτα παραπάνω. 

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΝΑ ΚΥΠΕΛΟ (170 γρ): Θερμίδες: 142, Υδατάνθρακες: 20 γρ., Πρωτεΐνη: 13,9 γρ., Λιπαρά: 0.5 γρ. 


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Συστατικά: 5,5/10
Λιπαρά: 10/10
Θερμίδες: 9/10
Φυτικές Ίνες: -
Αποτελεσματικότητα/Χρησιμότητα: 5,5/10
ΣΥΝΟΛΟ: 7,5/10


11 σχόλια:

  1. Το γιαούρτι αυτό ανήκει ξεκάθαρα στην κατηγορία των επιδορπίων γιαούρτης τα οποία έχουν πρωτείνη απο 3 μέχρι 4 gr στην συντριπτικη πλειοψηφία τους. Επίσης υπάρχουν στραγγιστα (e.g. Μεβγαλ) τα οποία έχουν 6-7gr πρωτείνης και λίγα έχουν πρωτείνη >8gr οπότε θεωρώ ότι είναι άδικος ο χαρακτηρισμός ότι η ονομασία του γιαουρτιού είναι παραπλανητική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τίποτα το ιδιαίτερο, ένα απλό επιδόρπιο γιαουρτιού σαν όλα τ' άλλα, ίσως και χειρότερο, με ελάχιστα μύρτιλλα είναι, τα συγκεκριμένα δύο που έφαγα δεν είχαν καν μούρα μέσα ή κάτι άλλο. Δεν θα το ξαναπάρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα συμφωνήσω με τη Joanna Peppa, ελάχιστα φρούτα και σχετικά ανοστο. @ Egor Gios παντως το fruyo της Φαγε εχει την ιδια σχεδον ποσοτητα πρωτεινης με αυτο εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είναι της προτίμησης μου! Δεν υπάρχει καλύτερο δυναμωτικό του είδους από απλό γιαούρτι, με ωμούς ξηρούς καρπούς κι αποξηραμένα ή φρέσκα φρούτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία η κριτική σας συνάδελφε και προσωπικά θα συμφωνήσω. Ποια είναι η γνώμη σας για τις σοκολάτες ΙΟΝ με stevia;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ δικαιη κριτική.Πολύ καλή δουλειά κάνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. της φαγε το στραγγιστο 2% εχει 9,9% πρωτεινη με μονο 3,8 υδατανθρακα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εχετε εμπιστοσύνη να σας πει την πραγματικότητα κάποιος που πέρυσι έσκουζε για τα.... "ανήθικα ΜΜΕ" που δεν λένε την αλήθεια για την οικονομία στο λαό;
    Ξέρει τι του γίνεται κάποιος που υποστήριζε οτι τα λεφτά σε ένα κράτος έρχονται αν ο λαός είναι τσαμπουκάς και ψηφίζει ΟΧΙ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ; (Ολοι οι άλλοι λαοί μάλλον είναι κορόιδα που τους εκμεταλλεύονται οι καπιταλιστές...)
    Μόνο οι διαιτολόγοι μας λέει είναι αρμόδιοι να μιλάνε για διατροφή... Ενώ για οικονομικά απ ο,τι φαίνεται μπορεί να μιλάνε ΟΛΟΙ και ας είναι αγράμματοι και ψυχοπαθείς....
    Μην αγχώνεστε Ελληνες, με το μυαλό που έχετε θα ζείτε στο εξής με όσπρια, υγιεινά και δημοκρατικά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε σχέση με τα κοινά επιδόρπια γιαουρτιού υπερισχύει διότι έχει περισσότερη πρωτεϊνη και φτιάχνεται με γάλα ημέρας. Σε σχέση με το γιαούρτι που θα πάρει κανείς μόνος του και θα του βάλει από πάνω το μέλι και φρέσκα φρούτα εννοείται ότι υστερεί, δεν μπορείς να συγκρίνεις σε καμία περίπτωση το φρέσκο φρούτο με το επεξεργασμένο ούτε το μέλι με τη ζάχαρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπερα σας, βλεποντας τη διαφημιση τις προαλλες σχετικα με το ποσοστο της πρωτεινης που περιεχει, τη συνδεση σχετικα με τη μυηικη ενδυναμωση ή και απωλεια μυικης μαζας, την ισχυροποιηση του ανοσοποιητικου, την νοητικη λειτουργια και την βοηθεια στην συγκεντρωση, με εβάλε σε σκεψεις για το μέγεθος της διαφημιστικης προπαγανδας της εταιριας. Το αρθρο σας θα επρεπε να κοινοποιηθει και σταλει στην ιδια την εταιρια για παραπλανηση και εξαπατηση της κοινης γνωμης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραία αυτά που γράφετε, αλλά γιατί βάζετε 10/10 στα λιπαρά; Είναι λάθος να δίνεται η εντύπωση ότι είναι καλό να μην υπάρχουν καθόλου λιπαρά στις τροφές, γιατί τα χρειαζόμαστε κι αυτά!

    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή