Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια μελέτησαν την επίδραση γνωστών χαρακτήρων καρτούν για να διαπιστώσουν αν επηρεάζουν την άποψη παιδιών για τη γεύση ενός προϊόντος. Η έρευνα που μελέτησε 80 παιδιά ηλικιών 4 με 6 ετών έδειξε ότι τα παιδιά χαρακτήριζαν ενα προϊόν ως πιο νόστιμο (χωρίς να το δοκιμάσουν) όταν αυτό είχε ένα καρτούν στη συσκευασία του, επιβεβαιώνοντας την άποψη των ερευνητών ότι η παρουσία γνωστών καρτούν σε συσκευασίες τροφίμων επηρεάζουν τα παιδιά σε ότι αφορά τη γεύση του προϊόντος. Δεν μας εκπλήσσουν αυτά τα αποτελέσματα και οι εταιρίες τροφίμων που προωθούν τα ανθυγιεινά, γεμάτα ζάχαρη και επεξεργασμένα λιπαρά προϊόντα τους γνωρίζουν πολύ καλά την επίδραση των καρτούν στα παιδιά, γι αυτό και σχεδόν όλα τα δημητριακά που απευθύνονται σε παιδιά έχουν καρτούν στις συσκευασίες τους. Είναι δύσκολο να αντισταθεί ενα παιδί στον συνδυασμό καρτούν-ζάχαρη και πολλές φορές ακόμα πιο δύσκολο για έναν γονιό να ανταγωνιστεί αυτό το συνδυασμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου