Καμία. Αυτό συμβαίνει όταν τα κανάλια δεν έχουν χρήματα για να κάνουν δικές τους παραγωγές. Η θα υπάρχει αυτό που λέγεται "τοποθέτηση προϊόντων" όπου τάχα χρησιμοποιoύν διάφορα προϊόντα και τα ενσωματώνουν στην εκπομπή, η η νέα μόδα όπως φαίνεται, είναι μια εκπομπή να έχει την ονομασία της εταιρίας που κάνει την χορηγία, όπως στη περίπτωση της εκπομπής στον Αντέννα: Cook Smart by Coca Cola. Δεν γνωρίζουμε το ποσοστό χορηγίας της Coca Colas, πάντως το πλατό είναι γεμάτο με ψυγεία και ράφια γεμάτα με μπουκάλια της Coca Cola, το logo της Coca Cola στην οθόνη και το αναψυκτικό συνοδεύει και τις δημιουργίες του Αθηναγόρα Κωστάκου (νικητή του Top Chef) ο οποίος είναι και ο σεφ της εκπομπής. Το κόκκινο χρώμα κυριαρχεί με καρό τραπεζομάντιλα δίνοντας την αίσθηση του φρέσκου και υγιεινού. Έτσι η Coca Cola κατάφερε τώρα να συσχετίσει τα προϊόντα της με το έξυπνο, νόστιμο και υγιεινό φαγητό. Μπράβο τους. Μην ψαρώνετε όμως, η Coca Cola είναι αυτό που είναι: νερό με καραμελόχρωμα, ανθρακικό και μπόλικη ζάχαρη.
Πεσ΄τα Χρυσόστομε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήDen tin exo dei tin ekpompi,alla sovara milate tora oti exei titlo Cook Smart by coca colla ??Loooooooooooooooool
ΑπάντησηΔιαγραφή