Πέρυσι είχαμε αναφερθεί για μια μητέρα στις Ηνωμένες Πολιτείες η οποία έκανε μήνυση στη Ferrero USA (εταιρία που παράγει τη Nutella) κατηγορώντας την εταιρία ότι απεικονίζει το προϊόν (ψευδώς) ως μέρος ενός υγιεινού πρωινού για παιδιά ενώ όπως αναφέρει η ίδια έχει παρόμοια διατροφική αξία με μία σοκολάτα. Στην υπόθεση ο δικηγόρος ισχυρίστηκε ότι η διαφήμιση της Nutella παραβιάζει τη νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών απεικονίζοντας το ως ένα υγιές, θρεπτικό πρωινό για τα παιδιά, και ζητά να αποκλειστούν διαφημίσεις που δείχνουν τη Nutella ως υγιεινή ή θρεπτική τροφή. Απαίτησε, επίσης να επιστραφούν τα χρήματα καταναλωτών που αγόρασαν τα προϊόντα Nutella. Τελικά η Ferrero έκανε διακανονισμό και έβαλε στη άκρη 3 εκατομμύρια δολάρια γα τους καταναλωτές οι οποίοι θα μπορέσουν να πάρουν πίσω 4 δολάρια για κάθε συσκευασία Nutella. Το πόσο των 3 εκατομμυρίων δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο για μία εταιρία σαν τη Ferrero, ωστόσο η εταιρεία θα πρέπει να αλλάξει και τη συσκευασία της και τις διαφημίσεις της και εκεί τα έξοδα θα είναι μεγαλύτερα. Βέβαια όλα αυτά στις Ηνωμένες Πολιτείες. Δες εδώ για την κριτική μας για τη Nutella.
Καλά να πάθουν..
ΑπάντησηΔιαγραφή