Είδαμε πρόσφατα μια διαφήμιση για το πρόγραμμα «Νιώσε την καρδιά σου» που σκοπό έχει να αφυπνίσει τις Ελληνίδες γύρω από το ζήτημα των καρδιαγγειακών παθήσεων. Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο από την Ελληνική Εταιρεία Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ) και "η Coca Cola Light βρίσκεται δίπλα στην ΕΕΛΙΑ σε αυτή τη σημαντική προσπάθεια. Η Coca-Cola light αγαπάει τις γυναίκες και γι’ αυτό υποστηρίζει πρωτοβουλίες που προάγουν την υγεία τους. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο υποστηρίζει την προσπάθεια της Ελληνικής Εταιρείας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ), συμμετέχοντας στο πρόγραμμα ευαισθητοποίησης για την υγεία της γυναικείας καρδιάς και των μέτρων πρόληψης που τη θωρακίζουν."
Μα είμαστε σοβαροί τώρα; Αυτές είναι οι γνωστές "πρωτοβουλίες" κοινωνικής υπευθυνότητας που σκοπό έχουν να δημιουργούν καλές δημόσιες σχέσεις με επιστημονικές οργανώσεις και να "αγοράσουν" αφοσίωση από ομάδες που μέχρι πρότινος ήταν εναντίων τους. Όχι δεν νοιάζονται για τις γυναίκες και την υγεία τους.
Είναι εντελώς παράλογο μια εταιρεία που παράγει και προωθεί προϊόντα που βλάπτουν την υγεία, τάχα μου να λένε ότι φροντίζουν την υγεία. Μην ξεχνάμε ότι αρκετές έρευνες έχουν δείξει ότι και τα λάιτ αναψυκτικά βλάπτουν την υγεία. Να θυμίσουμε την έρευνα που έδειξε ότι τα αναψυκτικά λάιτ αυξάνουν τις πιθανότητες εμφράγματος κατά 61%;
Ανάμεσα στις συμβουλές για την καρδιαγγειακή υγεία υπάρχουν και συμβουλές διατροφής οι οποίες προέρχονται από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Διαιτολόγων Διατροφολόγων.
Τέλος, αναφέρεται με μικρά γράμματα ότι "Η συμμετοχή της Coca-Cola light στο πρόγραμμα δεν συνεπάγεται την υποστήριξή της από την ΕΕΛΙΑ." Τι σημαίνει αυτό; Δεν μπορείς να δέχεσαι την υποστήριξη σε οποιαδήποτε μορφή από μια εταιρία αναψυκτικών και να λες ότι εσύ ως Εταιρία Λιπιδολογιας δεν την υποστηρίζεις. Τότε να μην δεχόσουν καμία συνεργασία.
Πραγματικά πρέπει να πιστεύουν ότι ο κόσμος είναι ηλίθιος.
Αλλά η Coca Cola τη δουλειά της κάνει, οι επιστημονικές εταιρίες τι κάνουν;
Δείτε εδώ το πρόγραμμα.
Διαιτολόγε, αυτήν ακριβώς την απορία είχα κι εγώ. Βγάζει μάτι η ασυνέχεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχιζε έτσι, σε διαβάζει πολύς κόσμος.
Διαιτολόγε τρέμε. έρχεται ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Διαιτολόγων που συνεργάζεται στενά με Κόκα κόλα και θα σε αποκαλύψει μαιμουδάκο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το διεθνές κάτουρο ποζάρει σαν υγιεινό; πραγματικά έχουμε τρελαθεί. Είναι πολύ κρίμα που ο κόσμος ενώ μπορεί να αλωνίσει όλη την πόλη του για να πάρει ένα ζευγάρι κωλοπαπούτσια και να φάει το μισό εικοσιτετράωρο για να αγοράσει ένα μπλουζάκι δεν κάνει καθόλου έρευνα σε αυτά που πίνει και τρώει. Θεωρεί δεδομένο ότι επειδή το βρίσκει στο ράφι είναι κάτι καλό. Δεν ψάχνει καθόλου για αυτά που άμμεσα ακουμπούν τα εσωτερικά του όργανα και που θα του δώσουν ζωή/ενέργεια ή μακροπρόθεσμα μη φυσιολογικό θάνατο (καμιά φορά και ακαριαίο).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια, αυτή η βρωμιά εκτός απο γεύση με ζιζανιοκτόνο έχει σκοπό να εμπλουτίσει με κάτι εξίσου καινοτόμο τα ράφια των καταστημάτων;
Ο οργανισμός του ανθρώπου είναι σχεδιασμένος για να πίνει νερό και μόνο νερό και όχι όξινες ηλιθιότητες. Σε λίγα χρόνια που θα μεταλλαχθούμε οριστικά με τα σύγχρονα διατροφικά αγαθά ίσως αλλάξω γνώμη.
Ευχαριστώ.
Καλησπέρα σε όλους, εντάξει εμένα προσωπικά μου αρέσει "αυτό το κατουρο", όπως το ανέφερε κάποιος πιο πάνω, αλλά απο προσωπική εμπειρία, έχω να παρατηρήσω και το εξής, δευτερεύον μεν, σημαντικό ίσως για κάποιους δε. Πάντα έπιναν το συγκεκριμένο αναψυκτικό εντελώς σμπάρο δικά, πλην του τελευταίου 20ημερου - μήνα περίπου, που πιάνω μια coca cola light την ημέρα. Λοιπόν, παρατήρησα ότι, ενώ ποτέ δεν απέκτησα κοιλιά λόγω σωματοδομης, τον τελευταίο καιρό έκανα "κοιλιτσα", όχι με την έννοια του λίπους, αλλά του "ανεξήγητο ή" πράξη αυτός - φουσκωματος. Εχω μια υποψία ότι υπάρχει σχέση αιτιου - αιτατου έν προκειμενω, χωρίς, ωστόσο, επιστημονική φυσικά τεκμηρίωση, παρά εμπειρικά παρατήρηση.. Αν κάποιος ξέρει και, με χαρά θα διαβάσω σχετικό link
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνεξηγητου πρηξηματος ήθελα να γράψω - μου έκανε αυτόματη συμπλήρωση λεξεως
ΑπάντησηΔιαγραφή