Θα ζητήσουμε συγνώμη από τους αναγνώστες που αναφερόμαστε δεύτερη στη σειρά μέρα για θέμα χρηματοδότησης αλλά το θεωρήσαμε απαραίτητο.
Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορεί μέσω facebook, πρόσκληση στο κοινό να λάβει μέρος σε "Μελέτη της Ενυδάτωσης" που γίνεται από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο. Του ρίξαμε μια ματιά και αυτό που μας τράβηξε την προσοχή ήταν η εξής φράση: "Ορθή ενυδάτωση σημαίνει καλή σωματική και πνευματική λειτουργία, είναι επομένως σημαντικό να μετρήσουμε εάν είμαστε ορθά ενυδατωμένοι και να καταλάβουμε με ποιες επιλογές τροφίμων, ροφημάτων, αναψυκτικών, χυμών και νερού μπορούμε να αποφύγουμε την αφυδάτωση." Η λέξη αναψυκτικό μας έβαλε σε σκέψη. Εντάξει να καταλάβουμε ποιες είναι καλύτερες επιλογές για ενυδάτωση, ναι μπορεί να μην είναι το νερό πάντα, μπορεί να είναι π.χ. και το γάλα μετά από άσκηση σίγουρα όμως δεν είναι τα αναψυκτικά. Δεν θα έπρεπε καν να αναφέρονται σαν επιλογή ενυδάτωσης. Το αναψυκτικό είναι κάτι που θα πιεις που και που σαν απόλαυση, ωστόσο τα τελευταία χρόνια η Coca Cola ( ναι πάλι στην Coca Cola θα αναφερθούμε) θέλει να πείσει τους καταναλωτές της ότι τα αναψυκτικά είναι ένα καλό μέσο ενυδάτωσης.