4/7/10

Καλοκαίρι και διακοπές χωρίς δίαιτα και χωρίς επιπλέον κιλά.

Αφού (αντι)γράψανε διάφοροι για τις δήθεν απαγορευμένες τροφές του καλοκαιριού, αποφασίσαμε και εμείς να σου δώσουμε συμβουλές που πραγματικά θα σου είναι χρήσιμες αν δεν θες να γυρίσεις από τις διακοπές σου με μερικά κιλά παραπάνω. 
Αρχικά πρέπει να πούμε ότι δεν είναι οι απαγορευμένες τροφές που σε παχαινουν αλλά οι κακές συνήθειες.
1. Μην τρως στο καράβι. Γιατί κάθε φορά που πάμε στα νησιά με το που ξεκινά το καράβι (η και πριν) τρέχουμε στις καντίνες, goody's, everest κτλ., δεν έχουμε φαΐ σ
πίτι μας; Η περιμένουμε να φάμε εκεί γιατί το φαγητό τους είναι τόσο ωραίο; Και το πληρώνουμε πανάκριβα, και είναι και ανθυγιεινά τα περισσότερα τρόφιμα που πωλούνται εκεί. Φάε σπίτι σου. Αν το ταξίδι διαρκεί περισσότερο από 3-4 ώρες , πάρε και 1-2 φρούτα μαζί σου, θα σε κρατήσουν μέχρι να φτάσεις στο προορισμό σου.
2. Μην τρως τεράστιο πρωινό. Ένα λάθος που κάνουμε είναι ότι όταν βρισκόμαστε διακοπές νομίζουμε ότι πρέπει να φάμε πρωινό σαν τους Αμερικάνους και τους Άγγλους... Αν είσαι στο ξενοδοχείο δεν χρειάζεται να φας τα πάντα που βρίσκονται στο μπουφέ και ειδικά τα διάφορα κέικ και κρουασάν που δε θα σε χορτάσουν καθόλου. Προτίμησε ένα αυγό, λίγο ψωμί και λίγο τυρί, ξέρεις πόσες θερμίδες θα λάβεις τρώγοντας αυτό; όσες έχει ένα κρουασάν, περίπου 250 θερμίδες.
3. Μην πλακώνεσαι στα αναψυκτικά και τους χυμούς στη παραλία. Ναι κάνει ζέστη, και αυτό είναι ακριβώς το πρόβλημα, αν διψάς μπορείς να καταναλώσεις και 1000 θερμίδες πίνοντας μόνο υγρά. Φρόντισε να έχεις αρκετό νερό μαζί σου και ξεδίψασε με αυτό πρώτα πριν πιεις κάτι άλλο
4. Πιες αλκοόλ μία φορά την ημέρα. Τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει ότι αν έχεις κανονίσει να το ρίξεις έξω το βράδυ, μην πιεις και το μεσημέρι και στη παραλία κτλ.
5. Αλκοόλ. Τις λιγότερες θερμίδες έχουν τα σκέτα ποτά όπως βότκα, ουίσκι, τζιν και τεκίλα, αλλά και το κρασί.
6. Ορεκτικά. Κακά τα ψέματα στις διακοπές τρως κάθε μέρα έξω και αυτό που θα σε παχύνει δεν είναι το κυρίως πιάτο αλλά τα ορεκτικά. Βάλε αυτούς τους κανόνες: μόνο ένα 1 τηγανητό ορεκτικό και τουλάχιστον 1 ορεκτικό με λαχανικά.

4 σχόλια:

  1. Αν αποφασίσεις να φάς παγωτό κάπου κάπου, φρόντισε να κάνεις και κανά χλμ. μετά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημητράκη δε σου αρέσει που είναι καυστικό το μπλογκ; Και συ με τις εταιρείες τροφίμων είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλος μάλλον δεν κατάλαβες την ειρωνία από το σχόλιό μου. Σε βλέπω όμως ότι είσαι ευθέως είρωνας με το "Δημητράκη". Τουλάχιστον γράψε ένα όνομα, μην κρύβεσαι πίσω από την οθονούλα σου. Άνοιξε τον τηλεφωνικό κατάλογο και διάλεξε όποιο θές.

    Y.Γ. Δεν είμαι από καμία εταιρεία τροφίμων, μηχανικός επαγγέλομαι και μπορώ να πώ ότι μέχρι πριν λίγο καιρό, ήμουν "τρόφιμος" σε αυτή τη διατροφική φυλακή που μας έχουν πασσάρει. Διάβασε και κανά άρθρο, θα με δείς να υπογράφω σε πολλά.

    Πάντα φιλικά,

    ΑπάντησηΔιαγραφή