13/2/11

Αρτύματα-Σάλτσες. Η θέση τους στη διατροφή σου. Μέρος 2ο.

Σάλτσα Σόγιας: Παράγεται από φασόλια σόγιας, αλάτι και νερό.
Διατροφικές Πληροφορίες ανά 1 κουταλιά σούπας: Θερμίδες: 8, Πρωτεΐνη: 1 γρ., Υδατάνθρακες: 1,2 γρ., Λιπαρά: 0,01 γρ.
Συν: Λίγες θερμίδες χωρίς λιπαρά, Πλην: Μεγάλη ποσότητα νατρίου.
Σάλτσα Ταμπάσκο: Παράγεται από καυτερές πιπεριές ξύδι και αλάτι.
Διατροφικές Πληροφορίες ανά 1 κουταλιά σούπας: Θερμίδες: 2, Πρωτεΐνη: 0,19 γρ., Υδατάνθρακες: 0,1 γρ., Λιπαρά: 0,1 γρ.
Συν: Ελάχιστες θερμίδες, Πλην: Καίει
Πάστα Ελιάς: Παράγεται από πολτό ελιάς, μυρωδικά, αλάτι και λάδι, αν και υπάρχουν κάποιες εταιρίες που δεν προσθέτουν λάδι με αποτέλεσμα... το προϊόν να έχει λιγότερες θερμίδες (κοίταξε τα συστατικά)
Διατροφικές Πληροφορίες ανά 1 κουταλιά σούπας: Θερμίδες: 40, Πρωτεΐνη: 0 γρ., Υδατάνθρακες: 1 γρ., Λιπαρά: 4 γρ.
Συν: Περιέχει τα καλά μονοακόρεστα λιπαρά, Πλην: Αποτελείται κυρίως από λίπος
Πέστο: Παράγεται από φύλλα βασιλικού, σκόρδο, λάδι, κουκουναρόσπορο και τριμμένο τυρί.
Διατροφικές Πληροφορίες ανά 1 κουταλιά σούπας: Θερμίδες: 74, Πρωτεΐνη: 1,39 γρ., Υδατάνθρακες: 0,52 γρ., Λιπαρά: 7,5 γρ.
Συν: Περιέχει υγιεινά υλικά και λιπαρά, Πλην: Περιέχει πολλές θερμίδες
Μεξικάνικη Σάλσα: Παράγεται από ντομάτα, πιπεριές, κρεμμύδι και σκόρδο.
Διατροφικές Πληροφορίες ανά 1 κουταλιά σούπας: Θερμίδες: 4, Πρωτεΐνη: 0,25 γρ., Υδατάνθρακες: 1 γρ., Λιπαρά: 0,03 γρ.
Συν: Λίγες θερμίδες και πηγή λυκοπενίου, Πλην: Οι έτοιμες μπορεί να περιέχουν περισσότερο αλάτι.
Ταχίνι: Παράγεται από πολτό από σουσάμι.
Διατροφικές Πληροφορίες ανά 1 κουταλιά σούπας: Θερμίδες: 89, Πρωτεΐνη: 2,5 γρ., Υδατάνθρακες: 3,1 γρ., Λιπαρά: 8 γρ.
Συν: Περιέχει καλά λιπαρά και πρωτεΐνη, Πλην: Περιέχει αρκετές θερμίδες.

2 σχόλια:

  1. πολυ χρησιμο ,να ξερουμε περιπου τι ειναι το καθενα απο ολα αυτα που υπαρχουν στο εμποριο και πιο ειναι καλυτερο να προτιμησουμε .Ωραιο ποστ ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ταχίνι είναι υγιεινό για ένα μικρό παιδί; Στο πρωινό του με μια φετούλα ψωμίίσως;
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή