7/8/11

Η Chipita δηλώνει ότι "θα στραφούμε ενάντια κάθε υπευθύνου που συντέλεσε στην (χθεσινή) προσπάθεια βλάβης της φήμης της εταιρείας και των προϊόντων μας."

Αυτά αναφέρονται σε ανακοίνωση της Chipita μέσω της εταιρίας επικοινωνίας τους (ωστόσο δεν έχουμε δει ακόμα ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της Chipita οπότε δεν γνωρίζουμε αν είναι επίσημη ανακοίνωση), που αναφέρθηκε σε σχόλιο στην προηγουμένη ανάρτηση. Η εταιρία δηλώνει ότι: "τόσο η συγκεκριμένη παρτίδα προϊόντων μας κρουασάν σοκολάτας Molto με ημερομηνία λήξης 24-8-2011 όσο και όλα τα κρουασάν Molto παραγωγής της εταιρείας CHIPITA AE είναι απολύτως ασφαλή για την υγεία του καταναλωτή και δεν συντρέχει οποιοδήποτε ποιοτικό πρόβλημα". Στη συνέχεια αναφέρουν ότι είναι απαράδεκτη και αδικαιολόγητη η επίθεση που έγινε στην εταιρία και ότι η δημοσίευση δελτίο τύπου από τον ΕΦΕΤ έγινε ύστερα "από μία ανοιχτή συσκευασία του προϊόντος μας κρουασάν Molto που προσκομίστηκε από καταναλωτή". Δεν καταλάβαμε; Προφανώς και θα είναι ανοιχτή η συσκευασία αφού το υποτιθέμενο γυαλί βρέθηκε μέσα στο κρουασάν, άρα ανοιχτή δεν θα έπρεπε να είναι η συσκευασία; Εξηγούν ότι ο "χτεσινός έλεγχος του ΕΦΕΤ για την τήρηση των μέτρων ασφαλείας και υγιεινής στις εγκαταστάσεις μας και στα προϊόντα μας ήταν πλήρως ικανοποιητικός". Τελειώνουν το δελτίο τύπου με αυτή τη φράση: "Δηλώνουμε δε ότι δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα να κλονίσει την σχέση της Εταιρείας μας με το καταναλωτικό κοινό και θα στραφούμε ενάντια κάθε υπευθύνου που συντέλεσε στην χθεσινή προσπάθεια βλάβης της φήμης της εταιρείας και των προϊόντων μας". Είναι σίγουρο ότι πολλές καταγγελίες που γίνονται μπορεί να μην είναι τόσο "αληθινές" αλλά πρέπει να ερευνηθούν. Όπως και να έχει όμως, αυτό το δελτίο τύπου είναι αρκετά επιθετικό και ψιλο-απειλητικό θα λέγαμε, αντί να προσπαθεί να καθησυχάσει τον καταναλωτή. Δεν έχουμε καταλάβει σε ποιον ακριβώς απευθύνεται το συγκεκριμένο δελτίο τύπου. Για να το δεις όλο κάνε κλικ εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου