6/9/12

Το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο έχει χορηγούς εταιρίες σοκολάτας, μπισκότων και καραμέλας.

Μας ενημέρωσε μία μαμά για το πρόγραμμα του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου στη Πλάκα όπου υπάρχουν τα εκθέματα «Ανακαλύπτω τον εαυτό μου, θεματική ενότητα: Πώς κινούμαι;» με χορηγό την Kraft και έχει σαν στόχο να αναδείξει τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής και της σωματικής άσκησης στην καλή λειτουργία και την ευεξία του οργανισμού."

Ναι... λοιπόν μία εταιρία γνωστή για τις σοκολάτες, μπισκότα και καραμέλες που παράγει θα αναδείξει τη σημασία της σωστής διατροφής σε μικρά παιδιά. Αναφέρεται επίσης ότι η Kraft είναι χορηγός του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου από το 1993 και του εκθέματος «Ανακαλύπτω τον εαυτό μου, θεματική ενότητα: Πώς κινούμαι;» από το 2007. Μπράβο ρε παιδιά!

Επίσης υπάρχει και αυτό: "Κουζίνα, ανακαλύπτω τον κόσμο του μπισκότου» με χορηγό τα μπισκότα Παπαδοπούλου και στο έκθεμα μικροί και μεγάλοι χρησιμοποιούν αντικείμενα των συλλογών και πειραματίζονται με πρώτες ύλες και συνταγές. Συνεργάζονται, μαγειρεύουν και γεύονται τα δημιουργήματά τους".

Ναι... τα παιδιά για να ανακαλύψουν την κουζίνα πρέπει να μάθουν να φτιάχνουν μπισκότα, δεν υπάρχουν άλλα τρόφιμα που θα κέντριζαν το ενδιαφέρον τους και που θα ήταν καλό να τα διδάξουμε; Τόσα άλλα τρόφιμα υπάρχουν. Αναρωτιόμαστε αν μετά τα παιδιά λαμβάνουν κάποιου είδους "δείγματα" των εταιριών. Όποιος γονιός έχει πάει ας αφήσει ένα σχόλιο με εντυπώσεις.

Κρίμα.

Το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο είναι ένα μη κερδοσκοπικό Σωματείο κοινωφελούς χαρακτήρα με εκπαιδευτικό και πολιτιστικό σκοπό. Είναι αναγνωρισμένο από το Υπουργείο Πολιτισμού.
 

6 σχόλια:

  1. Είναι λυπηρό το τί γίνεται κατά την ώρα της γευστικής δοκιμής ή των μικρών δώρων προς τους "μικρούς μας φίλους". Δεν αναφέρομαι στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, το οποίο κάνει καλή δουλειά, αλλά γενικότερα στο θέμα των χορηγιών αυτού του είδους.

    Γνωρίζω τον χώρο "από μέσα" και μπορώ να σας πω πως το marketing σε παιδιά βρίσκεται ακόμα στα σπάργανα όσον αφορά στην ηθική του διάσταση. Η έννοια της αυτοδέσμευσης δεν υφίσταται, παρά μόνον σε εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.

    Πάντως, σας βρίσκω λιγάκι σκληρό. Το μπισκότο δεν είναι απαραίτητα ανθυγιεινό. Φτιαγμένο απ΄τα χεράκια μιας μαμάς που "ψάχνεται" μπορεί να αποτελεί εξαιρετικό, θρεπτικό σνακ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμε 6:43 μ.μ.:

    Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Ο τρόπος με τον οποίο "εμφυτεύει" η εκάστοτε εταιρεία-κολοσσός τα μηνύματά της είναι -κατά την άποψή μου- απλά ύπουλος και ανήθικος.

    Βλέπεις μητέρες να τρέχουν να γεμίσουν τη τσάντα με δείγματα προϊόντων αμφίβολης ποιότητας, μόνο και μόνο γιατί είναι δωρεάν. Η προδιαβητική κατάσταση του παιδιού τους όμως, έχει κόστος, ψυχολογικό, κοινωνικό και οικονομικό, πέρα από αυτό της σωματικής υγείας αυτής καθ΄αυτής.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάντως με τη μαμά μου μπισκότα και κουλουράκια έκανα στην κουζίνα... Δεν έκανα βιολογικό τουρλού.

    Με λίγα λόγια αν και συμφωνώ με τη γενική ιδέα του άρθρου ότι καλό είναι να προσέχουμε τους χορηγούς μας, πιστεύω ότι χάνετε αρκετούς πόντους από την προσπάθειά σας να στιγματίσετε όλες τις δραστηριότητες ως κακώς κείμενες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλο μπισκοτα με τη μαμά σου και άλλο να πας το παιδί σου σε μουσείο και η δραστηριοτητα να ειναι φτιαχνουμε μπισκοτα επειδη ο χορηγος παραγει μπισκοτα.

      Διαγραφή
  5. Διαιοτολόγε όλα τα τελευταία άρθρα αφορούν τη διατροφή των παιδιών. Εμείς που δεν έχουμε παιδιά????
    θέλουμε κι εμείς κάτι.. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή