14/1/11

Διατροφική Συνήθεια #3, Εβδομάδα 1η. Ενα φρούτο την ημέρα.

Γιατί 1 και όχι 3; Ναι ιδανικά πρέπει να τρώμε 2-3 φρούτα την ημέρα, αλλά είπαμε μικρά βήματα. Αν δεν τρως κανένα ας αρχίσουμε από 1 και βλέπουμε, άλλωστε είναι ακόμα η πρώτη εβδομάδα. Γνωρίζουμε ότι η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών προστατεύουν από διάφορες χρόνιες παθήσεις. Σε ότι αφορά την απώλεια βάρους δεν υπάρχουν πολλές έρευνες  αλλά αυτές που υπάρχουν έχουν δείξει μία έμμεση σχέση κατανάλωσης φρούτου και απώλειας βάρους. Όπως φαίνεται αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα φρέσκα φρούτα έχουν χαμηλή θερμιδική πυκνότητα, δηλαδή λίγες θερμίδες για το βάρος τους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι περιέχουν πολύ νερό. Επιπλέον περιέχουν και φυτικές ίνες. Αυτά τα δύο στοιχεία συμβάλουν σε μεγαλύτερο κορεσμό. Οι έρευνες έχουν δείξει λοιπόν ότι όταν άτομα καταναλώνουν τροφές με χαμηλή θερμιδική πυκνότητα όπως φρούτα και λαχανικά, καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες στα επόμενα γεύματα της ημέρας. Καθιέρωσε λοιπόν το 1 φρούτο την ημέρα. Μην ξεχνάς όμως για να σου γίνει συνήθεια πρέπει να περάσουν τουλάχιστον 2 εβδομάδες.
Τι να κάνεις:
1. Για να το θυμάσαι καλύτερα, καθιέρωσε μια συγκεκριμένη στιγμή της ημέρας που θα τρως το φρούτο. Διάλεξε την ώρα που θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να το φας.
2. Τα ολόκληρα φρέσκα φρούτα είναι αυτά που έχουν χαμηλή θερμιδική πυκνότητα και όχι άλλες μορφές. Όπως έχουμε αναφερθεί και σε πρόσφατη ανάρτηση, τα.... ξερά φρούτα δεν είναι και η καλύτερη επιλογή για άτομα που θέλουν να χάσουν βάρος μιας και έχουν αρκετές θερμίδες για το βάρος τους.
3. Μην ανησυχείς τόσο για την ποικιλία των φρούτων που καταναλώνεις, ειδικά αν δεν σου αρέσουν τα φρούτα. Βρες ενα φρούτο που τρως με ευκολία και κατανάλωσε το.

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα,είμαι καινούργιος αναγνώστης,εχεις φοβέρα θέματα,και πολύ σημαντικα για την υγειηνη διατροφή μας.
    Πρωσοπικά στο 8ωρο στην δουλεία μου τρώω φρούτα εποχης,νιώθω καταπληκτικά.
    Φίλοι μου τρωτε ΦΡΟΥΤΑ!!!!
    MAKIS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή