22/1/11

Διατροφική Συνήθεια #6, Εβδομάδα 2η. Αυτοέλεγχο.

Τι σημαίνει αυτό; Να ελέγχεις τον εαυτό σου κατά κάποιο τρόπο, και αυτό περιλαμβάνει ζύγισμα αλλά και το πιο σημαντικό να σημειώνεις κάπου τι τρως. Μπορεί να πιστεύεις ότι παίρνει χρόνο αλλά στη πραγματικότητα είναι μόνο λίγα λεπτά αλλά έχει αποτέλεσμα. Πρόσφατη ανασκόπηση 22 ερευνών του Πανεπιστημίου τπυ Πίτσμπουργκ έδειξε ότι ο αυτοέλεγχος συσχετιζόταν με μεγαλύτερη απώλεια βάρους αλλά και συντήρηση βάρους μετά τη δίαιτα. Πως σε βοηθά; Αρχικά βλέπεις πραγματικά τι τρως. Οι περισσότεροι από μας ξεχνάμε και τι φάγαμε χθες. Ωστόσο αυτό που φαίνεται να είναι πιο σημαντικό ειναι το γεγονός ότι μας επιτρέπει να ανακαλύψουμε ποιος ειναι ο αδύναμος κρίκος διατροφικά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Υπάρχουν κάποιες στιγμές της ημέρας που είμαστε απλά πιο αδύναμοι, πχ το βράδυ μπροστά στη τηλεόραση, η το απογευματάκι μετά τη δουλειά, κτλ. Τέλος σου δίνει ένα αίσθημα ευθύνης προς τον εαυτό σου, δεν μπορείς να κρυφτείς, αφού όλα είναι γραμμένα.
Τι να κάνεις:
1. Αρχικά βάλε στόχο να γράψεις τι τρως για 3 μέρες (2 καθημερινές, 1 σαββατοκύριακου).
2. Σημείωσε ...δίπλα στη τροφή αν πείναγες η όχι.
3. Γράψε ακόμα και αν έφαγες πολύ, η πήγες έξω.
4. Σημείωσε και τι έχεις πιεις αλλά και τροφές που θεωρείς ότι δεν έχουν θερμίδες.

Μην ξεχνάς δεν χρειάζεται να κάνεις ανάλυση αυτών που έχεις γράψει, απλά η κίνηση του να γράφεις φαίνεται ότι σε βάζει σε μεγαλύτερη τάξη σε ότι αφορά το φαγητό.

3 σχόλια:

  1. ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΝΑΡΟΣΠΟΡΟ? ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ, ΑΝ ΘΑ ΜΕ ΩΦΕΛΗΣΕΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΤΑΞΩ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙς ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΝΑ ΤΡΩΩ ΛΙΝΑΡΟΣΠΟΡΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και κατι τελευταιο... ειναι καλο να τρωω την ημερα 1 κουταλια του γλυκου λιναροσπορο μουλιασμενο σε νερο απ το βραδυ με τα γιαουρτι και τα δημητριακα το πρωι? ετσι διαβασα. ισχυει?
    περιμενω την απαντηση σας. θα το εκτιμουσα πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή