24/1/11

Διατροφική Συνήθεια #7, Εβδομάδα 3η. Κάνε το σπίτι σου "διατροφικά" φιλικό.

Η αλήθεια είναι ότι όσο και καλές προθέσεις και να έχεις, αν υπάρχουν τροφές σκουπίδια η υπερβολικά επεξεργασμένες τροφές στο σπίτι, θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να τις φας. Πολλές φορές σκεφτόμαστε ότι αν έχουμε θέληση και αυτοέλεγχο μπορούμε να πούμε όχι στους πειρασμούς ακόμα και αν βρίσκονται μέσα στο ψυγείο μας. Μπορεί και ναι, μπορεί και όχι. Γιατί λοιπόν να δυσκολεύεις τον εαυτό σου με το να έχεις πειρασμούς μέσα στο ίδιο σου το σπίτι; Ήρθε λοιπόν καιρός να ξεκαθαρίσεις λίγο το σπίτι και να ξεφορτωθείς όχι μόνο ανθυγιεινές τροφές αλλά τροφές στις οποίες δεν μπορείς να αντισταθείς.
Τι να κάνεις:
1. Από κρεατικά προτίμησε φρέσκα κρέατα όπως κοτόπουλο, μοσχάρι, χοιρινό και ξεφορτώσου επεξεργασμένα κρέατα όπως μπέικον, λουκάνικα και πάριζα.
2. Βγάλε από το ψυγείο σου ότι πίνεται και έχει θερμίδες εκτός από το γάλα. Όχι λοιπόν σε χυμούς, έτοιμα τσάγια, σοκολατούχο γάλα, ροφήματα γιαουρτιού.
3. Αφαίρεσε από το ψυγείο και τα ντουλάπια της κουζίνας γλυκά (αυτό περιλαμβάνει και μπάρες δημητριακών), καραμέλες, σοκολάτες, τηγανητές τροφές, τρόφιμα που παράγονται από... επεξεργασμένο άσπρο αλεύρι (άσπρο ψωμί, άσπρες φρυγανιές), σνακ με λιπαρά όπως πατατάκια, bake rolls, κρακεράκια.
4. Τέλος ξεφορτώσου τροφές που αποτελούν για σένα πειρασμό. Αυτές μπορεί να είναι και υγιεινές αλλά αν με τις συγκεκριμένες τροφές δεν έχεις μέτρο για σένα αποτελούν πρόβλημα. Πέτα τες. Μερικά παραδείγματα θεωρητικά υγιεινών τροφών που είναι πειρασμούς για μερικούς: ξηροί καρποί, ταχίνι, μούσλι, μέλι, ψωμί κτλ.

7 σχόλια:

  1. Ενταξει εννοειτε σε μεγαλες ποσοτητες ε?Αν παρω πατατακια μια φορα την βδομαδα τοσο πολυ πειραζει;Εννοειται δεν θα αγοραζω καθε μερα πατατακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε διαιτολόγε.
    Προσωπικά περιμένω πως και πως Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή να εφαρμόσω τις διατροφικες αλλαγές..
    Να σου πω την αλήεθεια, πρακτικές συμβουλές όπως η πρωτεϊνη στο πρωινό είναι ακόμα πιο χρήσιμες, αλλά σε υπέρ ευχαριστώ για την προσπάθεια που κάνεις. Σίγουρα μόνο σε καλό θα μας βγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαιτολόγε μήπως μπορείς να κάνεις κριτική γενικά στο ανθρακούχο νερό?
    Παχαίνουμε έστω και λίγο όταν το πίνουμε?
    Είναι ακριβώς το ίδιο με το κανονικό νερό?

    Αν είναι δηλαδή να το πετάξουμε κι αυτό απ τα ντουλάπια..

    Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Simfono apolita otan thelete na fate kati anthygiino parte to ekeini tin ora kai fate to, min gemizete ta ntoylapia me megales pososotites apo ayta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήταν νύχτα..
    Η κούραση ήταν μεγάλη...
    Όλη μέρα είχα φάει σωστά, γευμάτιζα λιτά κάθε τρεις ώρες και το κυρίως γεύμα μου αποτελείτο από άπαχη πρωτεϊνη και λαχανικά.. Έπινα όλη μέρα νερό και πράσινο τσάι..
    Τα είχα σχεδόν καταφέρει μέχρι που..
    Τα πουράκια Caprice μου έκλεισαν το μάτι, και τους ανταπέδωσα το φλερτ.. Τσάκισα γύρω στα 10..

    Διαιτολόγε, πόσες είναι οι πιθανότητες να μου πεις ότι τα πουράκια Caprice είναι πλήρως θρεπτική τροφή, απαλλαγμένη από λιπαρά και περιττές θερμίδες?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οταν λες ροφηματα γιαουρτιου, εννοεις και το ξινογαλα; δεν ειναι υγιεινο; δεν με νοιαζει απο θερμιδες γιατι δεν εχω προβλημα. αλλα προσφερει οντως κατι παραπανω απο γαλα η οχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή