28/1/11

Διατροφική Συνήθεια #9, Εβδομάδα 3η. Μπορείς να ενδώσεις.

Φτάσαμε στο τέλος της τρίτης εβδομάδας, και σίγουρα η επιθυμία για κάτι «απαγορευμένο» υπάρχει, μπορεί να μη θες να το παραδεχθείς αλλά είναι ανθρώπινο να θες να φας κάτι παχυντικό η αυτό που λέμε τροφή σκουπίδι. Δεν πειράζει, είναι αναμενομένο και μην περιμένεις να εξαφανιστεί αυτή η επιθυμία. Έρευνες έχουν δείξει ότι όταν κανείς επιτρέπει στον εαυτό του να τρώει αυτό που του αρέσει που και που, έχει περισσότερες πιθανότητες να συνεχίσει τις προσπάθειες του και κατά συνέπεια μεγαλύτερη επιτυχία.
Τι να κάνεις:
1. Αρχικά βεβαιώσου ότι όντως είναι επιθυμία για κάτι συγκεκριμένο και δεν έχει προκληθεί από άλλα πράγματα όπως άγχος, μοναξιά,... κατάθλιψη, βαριεστημάρα, κούραση κτλ. Όχι μην ενδίδεις αν απλά βαριέσαι η μάλωσες με το κολλητό σου.
2. Προγραμμάτισε το. Αυτό θα σε βοηθήσει γιατί θα ξέρεις ότι κάποια συγκεκριμένη μέρα θα φας αυτό που θες και όχι γενικώς όποτε θες.
3. Όρια. Προγραμμάτισε να φας αυτό που θες να είναι 1 γεύμα την εβδομάδα, όχι για παράδειγμα 1 γλυκό 3 φορές την εβδομάδα η μια ολόκληρη μέρα. Κινδυνεύεις να παρασυρθείς.

1 σχόλιο:

  1. πολυ σωστα διαιτολογε μας, η σωστη διατροφη απαιτει καλη συνεργασια με τον εαυτο μας, ουτε αυτοτιμωρια, ουτε δημιουργια ενοχων, ο τροπος διατροφης που ειναι πολυ αυστηρος και απαγορευτικος δημιουργει ψυχολογια υστεριας και στερησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή